Zagadki wszechświata z Morganem Freemanem

Discovery Science | dodano: 2010-11-04 (10:04) 17 opinii Discovery Science Zagadki wszechświata z Morganem Freemanem (fot. Discovery Science)
Skąd się wzięliśmy? Czy jesteśmy sami we wszechświecie? Co było przed powstaniem człowieka? Znakomity aktor Morgan Freeman podzieli się z widzami Dicovery Science swoją pasją i zabierze ich w podróż, podczas której będą mogli odpowiedzieć sobie na pytania nurtujące każdego człowieka. Opierając się na wiedzy cenionych astronomów, astrofizyków i astrobiologów, Morgan Freeman przedstawi wszechświat, który go pasjonuje i intryguje. Widzowie przekonają się, że oskarowa gwiazda to idealny przewodnik po niezgłębionym świecie największych zagadek Kosmosu.

serwis Odkrywcy.pl zaprasza na cykl:

Zagadki wszechświata z Morganem Freemanem

(ang. Through The Wormhole with Morgan Freeman)

Premiera: czwartek, 4 listopada, godz. 22:30 na kanale Discovery Science

Emisja kolejnych odcinków: czwartki, godz. 22:30

Morgan Freeman od lat jest zafascynowany Kosmosem i stara się zgłębić wiedzę na jego temat. Czy dowiemy się ile lat ma Księżyc? Jak bardzo gorące może być Słońce? Czy istnieją planety całkowicie pokryte lodem? Ile Gwiazd może pomieścić się w Galaktyce? Tylko w programie Discovery Science widzowie postarają się rozwiązać wszystkie „Zagadki wszechświata z Morganem Freemanem”.

Opisy odcinków: Odcinek 1: Zanim narodził się wszechświat…

(ang.: What Happened Before the Beginning?)

Emisja: czwartek, 4 listopada o godz. 22:30

Kosmolodzy i astronomowie zgadzają się co do jednego: nasz wszechświat ma 13,7 mld lat. Dzięki najnowocześniejszym technologiom naukowcy są obecnie w stanie uzyskać obraz wszechświata zaraz po jego narodzinach. Niezwykle precyzyjne satelity pozwoliły astronomom ustalić pierwszy moment stworzenia, kiedy cała materia rozpoczęła swoje istnienie. Czy odkryją niewyjaśnioną od wieków tajemnicę, a widzowie poznają odpowiedź na pytanie, skąd wziął się wszechświat i czy w ogóle miał swój początek?

Odcinek 2: Czy jesteśmy sami?

(ang.: Are We Alone?)

Emisja: czwartek, 11 listopada o godz. 22:30

Skoro kosmici istnieją, dlaczego jeszcze ich nie spotkaliśmy? Okazuje się, że jesteśmy dopiero na etapie projektowania specjalistycznych narzędzi, które pomogą nam szukać istot pozaziemskich i nawiązać z nimi kontakt. W programie widzowie dowiedzą się jak będą wyglądać, jak będą się zachowywać i kiedy... się spotkamy.

1 2 3 4 z 4

~Artur 2013-09-19 (19:17) 11 miesięcy 13 dni 20 godzin i 41 minut temu

Bez zbędnego pier******* kiedy polska premiera 4 sezonu>

~Wolnyodopiumdlaludu 2010-12-20 (17:24) 3 lata 8 miesięcy 12 dni 22 godziny i 34 minuty temu

"Kim jest" - a może raczej "czy jest"???
Cyt: "...naukowcy próbują dociec, kim tak naprawdę jest Bóg"? Dziwni są ci pożal się nomen omen boże "naukowcy", którzy swoje wątpliwości rozwiewają na mocno "pewniczym", niczym - chyba ze wiarą!! - nieuzasadnionym poziomie... Stwierdzenie "kim jest" zawiera pewnik "jest", i to w sytuacji, kiedy wszystko wskazuje na to, iż pierwej, zanim użyjemy pewnika "jest" - spytać należy "czy", a nie "kim" jest, o ile jest, bo wszystko wskazuje na to, że... nie ma...!! Od dawien dawna wszem i wobec wiadomym jest (tak tak - jest wiadomym!), że - z grubsza biorąc - świat dzieli się na "uczonych' i..."na'uczonych"! Podczas gdy na'uczeni "wiedzą", kim-czym, i że płodem prapierwotnych egzystencjalnych lęków bóg-bogowie są, w związku z czym głupich pytań ex cathedra zadawać nie muszą, bo to i nie wypada - wszak Noblese oblige! - i "zadawać hadko" - ci "ciągle uczeni" głupie pytania rodem z piaskownicy zadają niczym dzieci - bez żenady!! Szkody, jakie tym swoim "wtórnym ignoranctwem" (rodzaj wtórnego analfabetyzmu gorszego niż pierwotny) czynią światu nauczonych są trudne do oszacowania! A przecież mogliby, niedouki jedne, wziąć do ręki pierwszą lepszą "xięgę świętą" jakiejkolwiek jedyniesłusznej religii(a innych nie ma!), ot choćby taką pełną bogów swego czasu władających wszechświatem "Mitologię Grecką" - i w mig by wiedzieli, cyt:"...kim tak naprawdę jest Bóg", i czy on rzeczywiście "jest", czy "...to się tylko pana zdaje"... a jeśli jest - to gdzie on jest, bo że - jak Krasnoludki, Skrzaty, Elfy, Gnomy i Koboldy - na kartach licznych "Mitologii" wcale niekoniecznie "Greckich" on jest - to chyba poza dyskursem oczywista jest ta oczywistość?!!

~fizyk 2012-07-20 (17:05) 2 lata 1 miesiąc 12 dni 22 godziny i 53 minuty temu

Program to nie tylko "...dno" ale manipulacja tak grubymi nićmi szyta że po minach gostków, którzy mówią ewidentne bzdury widać że sami w to nie wierzą. Dusza szanowni Państwo według wszelakich dostępnych źródeł informacji i definicji to zbiór informacji o nas z całego naszego życia. W fizyce energia i informacja są równoważne i nie znikają.

~fizyk 2012-07-20 (17:01) 2 lata 1 miesiąc 12 dni 22 godziny i 57 minut temu

To nie tylko dno to manipulacja tak grubymi nićmi szyta że po minach gostków, którzy mówią ewidentne bzdury widać że sami w to nie wierzą. Dusza szanowni Państwo to wg wszelakich definicji zrozumiałych dla licealistów i dostępnych źródeł informacji to zbór informacji o nas z całego naszego życia.

~Dex 2012-02-18 (00:41) 2 lata 6 miesięcy 15 dni 15 godzin i 17 minut temu

Dno... Przykład jak używając wyrwanych z kontekstu twierdzeń fizycznych można udowodnić każde sensacyjne stwierdzenie pasujące akurat do danego odcinka programu.

~'jacek 2012-02-08 (19:31) 2 lata 6 miesięcy 24 dni 20 godzin i 27 minut temu

rewelacyjna seria polecam na discovery Science codziennie o 23.30

~koś 2012-02-04 (17:42) 2 lata 6 miesięcy 28 dni 22 godziny i 16 minut temu

i jest także czy będziemy żyć wiecznie

~f 2011-11-11 (02:50) 2 lata 9 miesięcy 22 dni 13 godzin i 8 minut temu
~Pati 2011-07-30 (18:04) 3 lata 1 miesiąc 2 dni 21 godzin i 54 minuty temu

poszukuje nazwy tej muzyczki takiej co leci na poczatku jak jest reklama z zapowiedzia tego programu, moze ktos wie? Bardzo mi zalezy

~Eva 2011-07-25 (18:59) 3 lata 1 miesiąc 7 dni 20 godzin i 59 minut temu

W najbliższy weekend będzie po 3 odcinki tego programu w sobotę i niedziele. Czyli 6 godzin dla mnie :)

~Wolnyodopiumdlaludu 2010-12-20 (17:04) 3 lata 8 miesięcy 12 dni 22 godziny i 54 minuty temu

"Kim jest" - a może raczej "czy jest"???
Cyt: "...naukowcy próbują dociec, kim tak naprawdę jest Bóg"? Dziwni są ci pożal się nomen omen boże "naukowcy", którzy swoje wątpliwości rozwiewają na mocno "pewniczym" poziomie... Stwierdzenie "kim jest" zawiera pewnik "jest", i to w sytuacji, kiedy wszystko wskazuje na to, iż pierwej, zanim użyjemy pewnika "jest" - spytać należy "czy", a nie "kim" jest, o ile jest, bo może się okazać, że... nie ma...!! Od dawien dawna wszem i wobec wiadomym jest (tak tak - jest wiadomym!), że - z grubsza biorąc - świat dzieli się na "uczonych' i..."na'uczonych"! Podczas gdy na'uczeni "wiedzą", kim-czym, i że płodem prapierwotnych egzystencjalnych lęków bóg-bogowie są, w związku z czym głupich pytań ex cathedra zadawać nie muszą, bo to i nie wypada - wszak Noblese oblige! - i "zadawać hadko" - ci "ciągle uczeni" głupie pytania rodem z piaskownicy zadają niczym dzieci - bez żenady!! Szkody, jakie tym swoim "wtórnym ignoranctwem" (rodzaj wtórnego analfabetyzmu gorszego niż pierwotny) czynią światu nauczonych są trudne do oszacowania! A przecież mogliby, niedouki jedne, wziąć do ręki pierwszą lepszą "xięgę świętą" jakiejkolwiek jedyniesłusznej religii(a innych nie ma!), ot choćby taką pełną bogów swego czasu władających wszechświatem "Mitologię Grecką" - i w mig by wiedzieli, cyt:"...kim tak naprawdę jest Bóg", i czy on rzeczywiście "jest", czy "...to się tylko pana zdaje"... a jeśli jest - to gdzie on jest, bo że - jak Krasnoludki, Skrzaty, Elfy, Gnomy i Koboldy - na kartach licznych "Mitologii" wcale niekoniecznie "Greckich" on jest - to chyba poza dyskursem oczywista jest ta oczywistość?!!

~Stefan98 2010-12-20 (15:59) 3 lata 8 miesięcy 12 dni 23 godziny i 59 minut temu

:)
Oglądam ten program i jest nawet nawet ale oglądam lepszy tez na discovery ,,Jak działa wszechświat" polecam!

~lukasz111337 2010-11-13 (18:08) 3 lata 9 miesięcy 19 dni 21 godzin i 50 minut temu

zdjęcie
mam taki problem bo chce zrobic sobie takie zdjecie zeby w tle były gwiazdy tak jak na obrazku z panem Morganem Freemanem

~Głos spod wody 2010-11-17 (07:50) 3 lata 9 miesięcy 16 dni 8 godzin i 8 minut temu

Niech opowie, dlaczego czarni skaczą z drugiego piętra,
jeśli padnie hasło "uwaga, Diabeł", nawet gdy "Diabeł" jest jeden, a ich jedenaście sztuk plus dziecko.