Wizytówki firmowe

Własne wizytówki firmowe są ważnym elementem budowania pozytywnego wizerunku firmy. Posiadanie ich świadczy o naszym profesjonalizmie i poważnym podejściu biznesowym. Ułatwiają kontakt z klientami i są skuteczną formą reklamy. Inwestycja w wizytówki na pewno się opłaci, a koszty wydruku nie muszą być wysokie. Kiedy dajemy komuś wizytówkę, koniecznie chcemy zrobić dobre wrażenie, dlatego warto wybrać te najwyższej jakości.

Wizytówki firmowe – czy to jeszcze ma sens?

Mówi się, że jeśli nie ma nas w sieci, to nie ma nas w ogóle. Coraz częściej można zaobserwować przenoszenie wielu aspektów życia właśnie do Internetu. Dotyczy to w równym stopniu działalności zawodowej, co prywatnej. Reklama, promocja i kontakt z podwykonawcami coraz częściej koncentrują się w Internecie. Dzięki temu dystans się skraca, a możliwości zwiększają. Poszerzają się horyzonty i pole manewru, pojawiają się pracownicy i wiele innych nowości w działalności firmy.

Wizytówki klasyczne – jednostronne

Forma wizytówki, którą wybierzesz, zależy głównie od Ciebie i obszaru Twojej działalności. Jeśli zależy Ci na czymś klasycznym, warto wybrać wizytówki jednostronne, idealne do prezentacji danych osobowych lub informacji o firmie. Klasyczne wizytówki jednostronne są stylowe i zawierają jedynie informacje potrzebne klientowi, dzięki czemu nie musisz się martwić o zapełnienie ich niepotrzebnymi rzeczami.

Zalety wizytówek dwustronnych

Wizytówki dwustronne dają znacznie szerszy wachlarz możliwości. Są idealne dla osób, które chcą zawrzeć w nich treść wykraczającą poza podstawowe dane osobowe, ponieważ są drukowane dwustronnie. Na jednej z nich można umieścić na przykład logo firmowe, bądź przyciągającą wzrok grafikę. Jeśli jednak chcemy jasno określić cel i ofertę naszej firmy, warto wypełnić strony treścią, informując klienta o głównym zastosowaniu naszej działalności. Wizytówki dwustronne doskonale sprawdzają się np. w branży kosmetycznej.

Wygląd i jakość wizytówek

Wizytówki mogą być wykonane w różnych technikach poligraficznych – foliowane, bez folii oraz na wielu typach papieru – karton, papier kredowy.
Wizytówki foliowane charakteryzują się trwałością, natomiast wizytówki matowe charakteryzują się atrakcyjnym wyglądem i są odporne na zabrudzenia. Dla osób chcących znacząco wyróżnić profil swojej firmy idealnym rozwiązaniem będą wizytówki z nietypowymi technikami wykończenia, gdyż już na pierwszy rzut oka zainteresują i przyciągną uwagę. Laminat stanowi dodatkowe zabezpieczenie druku. Do wyboru mogą być także wizytówki składane, choć dużo rzadziej wybierane. Inwestując w wizytówki, trzeba zadbać o każdy szczegół, nawet najmniejszy, tak aby całość stanowiła spójną całość i przekazywała wszystkie najważniejsze informacje dla klienta.

Jak powinien wyglądać projekt wizytówki firmowej

Świat biegnie do przodu i niektóre formuły, choć ustanowione dawno temu i uświęcone przez tradycję, muszą ulec pewnym zmianom, zgodnym z duchem czasu. Dotyczy to również wizytówek, które zawsze należy dostosować do okoliczności.

Zanim zaczniesz wdrażać to w życie, odpowiedz sobie na kilka pytań. Najważniejsze jest określenie, jakie wartości chcemy przekazać poprzez naszą wizytówkę. Istotne jest także zachowanie spójności wizualnej. Drukowanie wizytówek firmowych może być z gotowych szablonów, ale możesz zadecydować, czy to będzie własny projekt. Niektóre firmy korzystają z dwóch rodzajów wizytówek. Jeden z nich służy celom marketingowym, a drugi stanowi źródło informacji. Warto jednak zastanowić się, czy takie rozwiązanie na pewno pasuje do strategii oraz formatu naszej firmy. Warto wiedzieć, że drukowane wizytówki są miniaturową prezentacją naszej marki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here