Reklama na telebimach LED

Każda firma potrzebuje reklamy, aby mogła dotrzeć do odpowiednio dużej grupy ludzi, którzy staną się jej klientami. Istnieje wiele nośników, na których można ją umieścić, jednak jednym z najbardziej docenianych są ekrany umieszczone w przestrzeni miejskiej. Dowiedz się, co je wyróżnia i jak mogą pomoc w promocji twojej firmy.

Reklama, która dociera do dużej grupy osób

Skuteczność reklamy uzależniona jest od jej zasięgu, a ten z kolei w istotny sposób zależy od tego, jak została skonstruowana i gdzie ją umieszczono. Przykładowo, reklama internetowa potencjalnie może docierać do wielu osób, ale może zostać również pominięta przez odbiorców za pomocą specjalnych programów blokujących, czy po prostu dlatego, że nie będą chcieli poświęcić jej uwagi. Na klasyczne reklamy, takie jak ulotki, praktycznie nikt nie zwraca większej uwagi. Jaki zatem nośnik może być najbardziej skuteczny w docieraniu do szerokiego grona osób?

Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest reklama ledowa. Przyjmuje postać telebimów, które umieszczone są w przestrzeni miejskiej. Dzięki temu jest tym rodzajem działań promocyjnych, które mogą dotrzeć do bardzo szerokiej grupy ludzi: wszystkich przechodniów i przejeżdżających, którzy znajdują się w komunikacji miejskiej lub prywatnych samochodach.

Telebim, który przyciąga wzrok

Reklama ledowa ustawiana jest w najbardziej uczęszczanych miejscach miasta, w których też najczęściej tworzą się uliczne korki. W chwili, w której kierowcy i pasażerowie czekają na przejazd, ich wzrok automatycznie skanuje okolicę i zatrzymuje się na tym, co jest najciekawsze, czyli właśnie na telebimach.

Reklama na ekranach LED przyciąga spojrzenie kolorowymi światłami i ruchem, a także wielkością – dzięki dużym formatom jest bowiem dostrzegalna już z daleka. W efekcie prawie każdy, kto znajdzie się w jej pobliżu, automatycznie skieruje na nią spojrzenie i – o ile to możliwe – będzie śledził wzrokiem sceny, której pojawiają się na ekranie. W rezultacie może dobrze zapoznać się z przedstawioną ofertą.

Wyrazisty obraz niezależnie od warunków

Promocja firmy jest możliwa wyłącznie wtedy, kiedy reklama jest widoczna. Ekrany LED sprawdzają się w tym przypadku doskonale, ponieważ odznaczają się żywymi kolorami i wspaniałą wyrazistością nawet w trakcie najgorszej pogody. Dzięki temu jest w stanie oddziaływać na ludzi praktycznie zawsze.

Czy reklama LED pomoże ci skutecznie wypromować twoją firmę?

Biorąc pod uwagę wszystkie jej zalety, możesz być pewien, że reklama umieszczona na telebimach LED znajdzie szerokie grono odbiorców. Student, który spieszycie uczelnię, matka z dziećmi na spacerze czy biznesmen, który ryknął w korku – każdy z nich będzie mógł ujrzeć to, co zechcesz im ukazać. Każdy będzie też mógł skorzystać z twoich ofert.

Co najważniejsze, reklama ta znajdzie się w odpowiednim miejscu i zawsze będzie przyciągała wzrok, dzięki żywym kolorom i wyrazistej grafice. Dzięki temu jej odbiór będzie pozytywny, ponieważ dodatkowo dobrze wpasuje się w przestrzeń miejską i stanowi jej ciekawe urozmaicenie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here